ACR EGER                 

PEUGEOT PARTNER 

vissza az előző oldalra                                         vissza a főoldalra

Oldalunkon már több demo és show autót is bemutattunk, melyek általában a hazánkban már jól ismert termékeket népszerűsítették. A következő autóban - egy hazánkban már egyre nagyobb népszerűségnek örvendő termékcsalád, - az ACR legkisebb, belépő szintű termékeit ismerhetjük meg.
 

 

A Peugeot Partneren gyakorlatilag külsőleg nem sok mindent érdemes, és lehet változtatni.

 Ugyan mit is lehet kezdeni egy formás dobozzal? Maxmimum szépen becsomagolni, amit jelen esetben a garnitúra felni jelenti, mely némileg feldobja az autót, illetve a néhány matrica, ami jelzés értékű a benne lapuló termékek márkája felöl. Talán még lehetett volna néhány külső módosítást végezni az autón (esetleg nagyobb felnik, ültetés, színre fújt lökhárító, stb.), hogy hivalkodóbb legyen, de ennek egy olyan autónál ami gyakorlatilag halláskárosodás okozására készült valójában nincs sok haszna, hisz ez esetben a belbecs az, ami az igazi értéket jelenti.

Az ajtót kinyitva rögtön szemet szúrnak a tripla hangszóró szett lilás membránjai, melyek egy igényes ajtópanelbe szerelve várják a frekvencia áradatot. Kicsit feljebb a könyöklő környékén a szövetre pillantva már kétségünk sem lehet afelől, hogy valahogy bizony így kell kinéznie, egy egyszerű, de igényes ajtópanelnek.

Az autó matricázásából könnyedén rájöhettünk, hogy az ACR csoport belépő szintű termékeit, azaz SPECTRON hangszórókat és erősítőket rejt az autó gyomra.

Az ajtóban található szett 20e forint környéki ára igen barátinak mondható, főleg a hangja, és tudása alapján, amit már egy hazai magazinban nyújtott hangszóróteszt győzelemmel is bizonyított. A rutinos dBdrag látogatók már nem is lepődnek meg, ha az ülések mögött fél tucat hangszórót látnak, még akkor sem, ha ezek mindegyike külön reflex mélysugárzóban pihennek és négyzet alakúak (ami ugye nem csak a beépítésnél jön jól). A kinézetük ellenére, nem tartoznak a méregdrága SUB-ok közé, hisz darabáruk csupán 20e forint körül alakul!

Ennyi hangszórót „teljesítménnyel” táplálni nem könnyű feladat, azonban ha a csomagtartót kinyitjuk, könnyen belátjuk, hogy ez is megoldható dolog. Szemben 6db kis Spectron 2200-as erősítő (26e forint) található, melyek hídban 170W RMS teljesítményt pumpálnak a négyzet 200W RMS terhelhetőségű és 90dB érzékenységű mélysugárzókba.

Ezeknek köszönhetően, megfelelő tápellátás mellett, teljes terhelésnél fizikai fájdalommal jár az autó megközelítése még 10 méteres körzetben is! Hogy néha zenét is lehessen hallgatni az autóban, ezért a komponens szettek is erősítésre szorultak, melyek feladatát a Spectron 4200-as (33e forint), 4 csatornás erősítő, a maga 4x100W RMS teljesítményével lát el. Hogy a rendszer ne zuhanjon meg másodpercek alatt, két Exide akkumlátor és 3db Zealum 20V-os 1 farádos kondenzátor gondoskodik, amelyek egy szellőzési funkciókat betöltő vágásokkal díszített pelxi lap mögött sorakoznak.


Kattints a kis képekre a további képekhez!

 

vissza az előző oldalra                                         vissza a főoldalra