ACR ZENEAUTÓ BP.  

VETERÁN ÉNEKES 

vissza az előző oldalra                                         vissza a főoldalra

Demó autóra szükség van! Hogy miért? A termékek a polcon jól mutatnak és áruk is könnyedén leolvasható, de vajon egy autóba építve mit lehet belőlük kihozni? A demó autó akár a kereskedő filozófiáját is tükrözheti!
 

Vannak, akik egyszerűbb rendszereket építenek, példázva azt, hogy kevés pénzből is lehet jó hifit építeni. Mások inkább a lélegzetelállításra pályáznak, így gyakorlatilag a pincében pihető raktárkészletük egyetlen autóba építve csodálhatjuk meg. Vannak olyanok is, akik a tuningot a hifivel ötvözik, mely így egyértelműen megjelöli a várható vásárlói célcsoportot. Ritkán, de akad olyan kereskedő is, aki egyszerűen csak jó hangot szeretne az autóba varázsolni

 

A lassan veterán korba lépő BMW már több hifi installációnak is helyt adott, és a manapság divatos formavilágtól jól eltérő - de még ma is szemrevaló - külsőnek köszönhetően, jó alapnak bizonyult! Egy kis fényezés, peresebb és szélesebb gumik, sportos kipufogó és máris kész a visszafogottan sportos megjelenés! A belső ennél azért jóval nagyobb munkát igényelt, hisz az idősedő autók nem épp az autóhifi befogadóképességükről híresek.

Valami egyedit kellene alkotni, ami jól szól és mégis igényes. A belső anyag felhasználásában ezért jutott a választás a fekete és vaj bőr kombinációjára, mely még az autó fényezésével is harmonizál. A beépítendő márkák tekintetében főként a Rodek termékeire esett a választás, mely palettáján nem egy ínyencség található. Ebből az egyik, a High-End Rodek RO500DVD (DVD / MP3 támogatás, cserélt fehér gombvilágítás) fejegység az egyedi készítésű főkonzol dísze, melyet az alatta elhelyezkedő Zenec ZEM-W700U 7 colos TFT monitor egészít ki. Innen a jelek egy része az anyós ülés előtt található Rodek R4100A erősítőbe jutnak, míg a másik része a kalaptartón trónoló Rodek R2175 FRD digitális erősítőbe landolnak.


Az első ajtók alsó részét egy Rodek RC164 (neo mágnes) hangszóró pár (csak mélyközép) foglalja el, míg felette a Rodek RC134 (neo mágnes) hangszóró szett mélyközép hangszórója található, amit az "A" oszlopba integrált ribbon (!) magassugárzó egészít ki - melynek beépítési érdekessége, hogy forgatható. A 16cm-es woofer az egész ajtó térfogatát kihasználja, míg a 13cm-es hangszóró 3 literes zárt dobozban dolgozik. A hangszórók meghajtásáról a Rodek R4100A 4 csatornás erősítő gondoskodik, melynek két csatornája - megfosztva a felesleges magas hangoktól - a 16cm-es mélyközepeket, míg a másik két csatornája a 13cm-es szettet - a gyári hangváltó megtartása mellett - látja el szuflával. Mindez egy teljesen egyedileg gyártott panelben kapott helyet, mely zajcsillapítása mellett vajszínű bőrözést kapott.

Az autó további érdekessége, hogy a mélysugárzó a hátsó ülésbe varázsolva teszi dolgát. Ehhez az egész háttámlát meg kellett műteni, így a műgyantás alkotás eredménye egy 25 literes merev - 50 kilós - üreg lett, melyben zárt ládaként dolgozik a dupla tekercses, dupla mágneses, dupla membránszélű Rodek RW25DM, 25cm-es mélysugárzó. A hangszóró életre keltéséről a két csatornás digitális Rodek R2175 FRD erősítő gondoskodik (1 csatorna / tekercs), mely a szintén egyedileg legyártott, és bőrözött kalaptartó dísze. Ennek a beépítésnek köszönhetően a csomagtartó teljes mérete megmaradt, és használható is, hisz a rendszer minden egyes része, a belsőtérben található!

A szerelés, és így a kábelezés során felhasznált anyagok kivétel nélkül a Zealum termékei közül kerültek ki. Aki pedig ellátogatott Devil Tuning Party-ra, vagy a T&S Fesztiválra, az meg is hallgathatta az autót, mely azóta kisebb finomításokon is átesett! Bizonyára még több rendezvényen is találkozunk majd ezzel a veterán csodával...


Kattints a kis képekre a további képekhez!

vissza az előző oldalra                                         vissza a főoldalra