ACR DEBRECEN         

VOLKSWAGEN POLO  

 

 

vissza a főoldalra

Van néhány olyan autó Debrecen útjain amelyek ugyan nem vonzzák mágnesként a tuningőrültek tekintetét, viszont az autóban lévő audio rendszer értéke felér egy felspoilerezett, neonfényben úszó, felmatricázott „tuningverda” teljes optikai tuning és autóhifi költségvetésével.  

 
 

 

A következő POLO is az előbb említettek közül kerül ki, kívül-belül semmi extra csak brutális hang.

Miért brutális?

Kevés olyan, „hétköznapi”, tehát nem profi, demó vagy hangnyomásautó beépítéssel találkoztam, amely, 1 mélysugárzóval is, nagyobb hangerőn kb. fél centis mozgásra, kényszeríti az első szélvédőt és emellett még gyönyörű hangot is produkál. Ritka, de van ilyen!

Az autó tulajdonosának már nem ez az első rendszere, a kb. négy év folyamatos fejlesztésének eredménye a jelenlegi állapot.

Ha valaki túl van már több rendszervariáción, akkor abban már megérlelődik, mi az ami fontos egy rendszer kialakításakor és mi az ami nem.

A hangerő önmagában nem minden, sőt hajmeresztő dolog hangosan hallgatni egy olyan hifit, ami még alacsony hangerőn is fülsértően szól.

Mi az az összeállítás, amellyel a kívánt hatást elérhetjük? Egy egészen egyszerű rendszer, az anyagi kereteket is mérlegelve, a lehető legjobb komponensekből összeállítva.

A jelforrás egy KENWOOD KDC6021MP mp3 cd-rádió, innen indulnak a jelek hátra a csomagtartóba, ahol egy érdekes vagy inkább praktikus megoldással találkozhatnak a kíváncsi szemek.

A két izmos kétcsatornás RODEK R2180A erősítő, nem az általában megszokott „üléshátuljáracsavarozós” módszerrel lett beépítve. A helytakarékosság és az erősítők védelme miatt a debreceni ACR szerelői úgy gondolták, hogy tíz centiméterrel megemelik a csomagtartó padlószintjét, ezzel helyet biztosítva, az erősítőknek, az ALFATEC 1.5F kondenzátornak, valamint az egyéb ritkán használatos, a csomagtartóban általában csak bedobált tartozékoknak, mint például emelő, izzókészlet, stb.

Mindkét erősítő tartalmaz beépített hűtőventillátorokat de így, hogy zárt helyre kerültek, a megfelelő hűtésről még két plusz ventillátor gondoskodik, amelyeket az erősítők hőkapcsolói indítanak be.

A lezárt alsó szinten lévő elektronikákra egy plexi ablak enged bepillantást, amely szükség esetén kicserélhető egy ugyanilyen méretű, a csomagtartó belső kárpitozásával megegyező színű szövetezett darabbal és így autó hátsó része akár a normál funkciójára is használható.

Ezek tetején trónol egy igen dekoratív kivitelű mélysugárzó láda melyet a két erősítőből az egyik hídba kötve táplál, benne az EMPHASER cég egyik legnagyszerűbb mélysugárzója az E12 SPL amely a maga csaknem 20kg-os súlyával, tripla mágnesével, kuriózumnak számít saját kategóriájában. Hangminőség terén, már jó néhány szaklap díját magáénak tudhatja ez a hangszóró, sőt sokáig tanyázott a Német mélysugárzó rangsorolás első helyén.

A másik erősítő hajtja az első ajtókban lévő RODEK RC164RP első szettet, mely neodymium mágnesének, speciális ribbon magassugárzójának, valamint az erősítő igényes hangjának köszönhetően, kényezteti az elől ülőket.

Az erősítők tápellátásáról egy EXIDE spirálcellás akkumulátor gondoskodik, a tápvonal pedig 2 pár 35mm-es kábelből áll.

És végül hogy szól mindez összességében… Mit is mondjak? Súlyos élmény! Így már érthető miért az a rengeteg kupa és a hozzá tartozó első helyezés.

Kattints a kis képekre a további képekhez!

 

DEMÓAUTÓK

AUTÓHIFI TERMÉKEK

AUTÓHIFI SEGÉDLET

OPEL CALIBRA TURBO

RENAULT TWINGO

BMW COUPE

VW POLO

EMPHASER EYEBRID KISPÓ

SPECTRON HONDA PRELUDE

HONDA ACCORD TYPE R

ACR WORKSHOP

DEMÓAUTÓK 2

DEMÓAUTÓK 3

 

YACHT HIFI

OUTLET STORE...

SZUPERAKCIÓ!!!

AUTÓ MULTIMÉDIA  DVD / TV / CD / MP3  FEJEGYSÉGEK, KIJELZŐK

CD / SD / MP3 / RÁDIÓ FEJEGYSÉGEK

CD / RÁDIÓ     FEJEGYSÉGEK

MAGNÓ / RÁDIÓ FEJEGYSÉGEK CD-TÁRAK 

MÉLYSUGÁRZÓK SUBLÁDÁK

1 - 2 CSATORNÁS ERŐSÍTŐK

4 CSATORNÁS ERŐSÍTŐK

5 - 7 CSATORNÁS ERŐSÍTŐK

HANGSZÓRÓ SZETTEK

2 - 3 UTAS HANGSZÓRÓK

AUTÓ NEON ÉS FÉNYTECHNIKA

KONDENZÁTOROK SPECIÁLIS AUTÓHIFI AKKUMULÁTOROK

ZAJCSILLAPÍTÓ ANYAGOK

RCA, TÁP ÉS HANGSZÓRÓ KÁBELEK

KIEGÉSZÍTŐK, TARTOZÉKOK, SZERELÉSI ANYAGOK

BESZERELÉSI KÖLTSÉGEK

JAVÍTÁSI  KÖLTSÉGEK

AUTÓ ÉS MOTORKERÉKPÁR RIASZTÓK

IMMOBILISER, KÖZPONTIZÁR, ELEKTROMOS ABLAKEMELŐ

PERMANENTMARK UV LAKK GÉPJÁRMŰVÉDELEM

BIZTONSÁGI,  FÉNY- ÉS HŐVÉDŐ AUTÓÜVEG FÓLIÁZÁS

A 10 leggyakoribb hiba autóhifi vásárlás előtt...

Hány wattos erősítőt vagy hangszórót válasszak?

1. Miért rosszabb a gyári "HiFi"?

2. Új autóhifi összeállítása...

3. Ha a gyári rendszernél már jobb van a birtokodban...

4. Mélysugárzók, erősítők...

5. Szabadon választott autóhifi kiegészítők...

Fejegység vásárlás előtt...

Multimédia vásárlás előtt...

Erősítő vásárlás előtt...

Hangszóró szett vásárlás előtt...

Mélysugárzó vásárlás előtt...

Autóriasztó vásárlás előtt...

Mennyit érdemes autóhifire költeni?

Zajcsillapítás és a hangszórók elhelyezése...

Érdemes-e kábelekre költeni?

Milyen autót építsek?

Mit jelent az, hogy "jól szól"  és mi az, hogy "szépen szól"?

HiFi tuningolás és hibakeresés...

Mélysugárzó láda gyártás...

Ajtópanel készítés...

Nem szeretnéd, hogy a mélysugárzó elfoglalja a csomagtartódat?

Sípolás és generátorzaj...

ÉRDEKESSÉGEK

TESZTEK

HÍREK,  CIKKEK, AJÁNLATOK

KIÁLLÍTÁSOK

LETÖLTÉS

HITELRE IS!

WEBSHOP

MIÉRT ÉRDEMES AZ ACR-T VÁLASZTANOD?

ACR LINKEK

HASZNOS LINKEK

 

vissza a főoldalra